dimarts, 10 d’abril del 2012

Les Vacances de Setmana Santa 2012




Hola estimats i estimades companys i companyes del taller Prelaboral. Aquestes darreres vacances de Setmana Santa m'he quedat aquí a Tàrrega gaudint d'uns díes lliures. No he tingut la possibilitat de marxar fora per manca de diners. Però me n'he adonat que també es pot gaudir igualment sense moure's de casa (em refereixo sense sortir de la vila). He trobat molt a faltar la meva novia, que va marxar a Termens però m'ha trucat cada dia i la espera se m´ha fet més curta. A més segons m'ha dit, s'ho ha passat d'allò més bé. Jo com que sóc cantaire entre d'altres llocs de la Capella de Música de la Parròquia Sta. Mª de l'Alba, he hagut d'anar a cantar als diferents oficis religiosos que s'han desenvolupat durant aquests díes. En general, m´ho he passat bastant bé. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada