dijous, 17 de febrer del 2011

Tal com em veig

Soc d'una estatura mitjana tirant a baixa, amb una mica de sobrepès. Tinc el cabell canós i calvície incipient.
Vesteixo d'una forma clàssica, encara que m'agradaria fer-ho d'una forma elegant. Soc cordial i amable, també em considero una persona propera,però soc una mica massa tancat



Soc moreno, xarraire, amigable, respectuós. Faig metro vuitanta, calço un quaranta-sis, tinc una mica d'obesitat, simpatic, tinc els ulls marrons, les mans grans, porto un pircing, m'agrada vestir mes o menys bé, no soc gaire rialler, amic dels seus amics.

3 comentaris:

  1. Us espero a les activitats de lleure, tenim un partit de bàsquet pendent eh? i Jordi.. preparem uns torns de vacances fantàstics!

    ResponElimina
  2. Hola nois!!! saludos des d'Airecel, ens agrada molt el blog!!!!

    ResponElimina
  3. M'encanta el vostre Blog!!Molt bé gent!!! Felicitats pel vostre treball!!!

    ResponElimina